Tar det lilla lugna

Inatt ska jag jobba. Egentligen ska jag vara ledig men tog ett extra pass för att ställa upp för mina arbetskamrater och för att få in en extra peng nu när jag ska gå ner i tid igen. Ca 70% blir det, bara dagtider och alltid ledig helger. Skönt och lagom. :)

Eftersom att jag jobbar ikväll är jag hemma på dagen och har ju då egentligen tid för att diska och göra andra hushållssysslor. Men jag orkar fasikens inte! haha Inte igår heller. ;) Låter mig mer och mer släppa taget och inte känna press. Vi är två i det här hushållet som ska hjälpas åt. Och så har vi ju ett barn också. Hon behöver uppmärksamhet och tillsyn mer än någonsin.



Just nu sitter grisen i soffan och kollar på tv. Jag slappar med lite kaffe och dator. Nyss hade vi på alldeles för hög volym på musiken och dansade. Snurrade så vi blev yra. Skrattade. Kittlades. Busade.
Tänk! För ett år sedan låg hon bara på en filt. Kunde inte ens sitta själv! haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu