Weekend

Igår fick det bli lite datorfritt på kvällen. Kände mer för mys än dator ;)
Vi var iaf på julmarknaden i Trädgårdsföreningen med min familj, köpte inget. Fanns mest skit om man säger så. Efter en kall rundvandring där tog jag och älsklingen vårt barn till pastarestaurangen på platensgatan för lunch innan jag begav mig till jobbet. 14.45-21.00. Tråkpass som jag tagit på mig extra eftersom att jag var sjuk tre dagar förra veckan.


Idag har vi haft löjligt lång sovmorgon och mys hela förmiddagen. Sen iväg för lite inflyttningsfika hos farbror Robin och sedan söndagsmiddag hos svärisarna. Nu ska vi kolla på lite fantasyfilm och ta vara på vår söndagskväll. Imorgon går min sambo hemifrån innan jag går upp och han kommer hem efter att jag åkt till jobbet, när jag sen kommer hem på natten då sover ju han! Galet när man jobbar kväll. Skönt att det inte är så ofta. :)




Fisen fick springa fritt i järnvägsparken efter lunchen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu