Borde sova...

Nu borde jag egentligen ligga och sova, men är liksom inte så trött. Tror det är lite för hostan och lite för att jag är spänd inför imorgon.
EN HEL DAG I SHOPPINGENS TECKEN.
EN HEL DAG UTAN BARN.
EN HEL DAG UTAN PLIKTER.

BARA JAG.    Moahahhaa :D


Hoppas på att fynda lite(läs massor) för hemmet, men även lite klappar för nära och kära som varit extra snälla iår. För jo, det är snart jul och det är alltid bra att vara ute i god tid. Inte så kul att lägga decembers lön på julklappar till andra ju.


Har bakat lite ikväll, Vaniljkakor. Några får åka med till Ullared som lite tilltugg för mina medpassagerare(smart med lite marknadsföring) och några ska få åka till min dotters underbara förskolefröknar. Det förtjänar dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu