Kalasdags

Idag har vi haft inflyttningsfika med min familj. TACK för finfint presentkort på ikea - det blir en ny matta och så en taklampa till Aimees rum :)
Bjöd på en TÅRTA. Väldans nöjd själv må jag säga. Kommer bli mera tårtor gjorda och mer modellering.


Sen for vi iväg på kalas för svåger Jimmy och lilla(inte så liten längre nu när hon fyllt 5år!) Maya. Gött med lite fika och smöråstårta, bus och skratt.  
Så här såg min grisunge ut i klänning från Villervalla! Som taget från 60-70-talet och hon är hur söt som helst i den tycker jag ♥

Kommentarer
Postat av: svärmor/farmor

visst är hon söt och nu är hon ändå sötare =D hon sover så sött i sängen (somnade själv vid 19,30)

ha det gött

2010-10-02 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu