Lördag

Idag har vi hunnit med att storhandla lite på förmiddagen(passade på att göra det när vi lånat bil), detta innan lunchen för efter var det dags att åka bort!

En heldag i Norpan med min karls kusin Tobbe med fru Elin + barnen Vilmer & Albin och sen var även karlns bror Robin och hans syster Ulrika med karl Jimmy + barnen Maya & Max med... Behöver jag säga att det har varit hur underbart som helst?!?  (Vi har en liten "Halv åtta hos mig"-turné mellan dessa kusiner. Sist var vi hos Ulrika, nu hos Tobbe och näst på listan blir vi... synd att vi bor lite trångt bara  hahaha)
Massor med barnabus, både ute och inne. Och inget bråk. Vi pratade om det i bilen hem, vilka finfina barn vi alla har som kan samsas, dela med sig och leka utan bråk och tjafs! :)

Sen har vi ätit tills man inte kunnat äta mer ;) Och skrattat så magen krampat! TACK för en riktigt bra dag!!


Nu dricker vi lite gott och myser framför Så Mycket Bättre Tillsammans på tv. Jag älskar September mer och mer. Vill ha hennes verision från förra veckan, på Teddybjörnen Fredriksson! Hjälp mig gärna.



Finaste fisen som nu ligger och sover i sin säng. Hostar dock var och varannan minut... håller tummarna för att hon inte blir mer sjuker.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du kan ju alltid lyssna här så länge:)



http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre?title=september_tolkar_berghagen&videoid=1097958

2010-10-31 @ 00:51:21
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu