Makeover

Jag behöver en makeover på skallen. NÅGON som känner NÅGON som behöver en hårmodell?? Be intuch with me please! :)


Annars rullar det på finfint. Idag har det varit fullrulle från morgon till kväll. Jobb, hämta barn, fika på stan, handla och baka kakor.
Snart sängen för imorgon börjar en ny dag. Nästan likadan som idag, fast inget fika på stan ;)

Avslutar med ett par vackra bilder på min gris, tagna av KIM!!






För övrigt så ska jag bli intervjuad och vara med i företagstidningen Sodexo! :) Kul va?

Kommentarer
Postat av: svärmor

Mysungen!!

2010-10-28 @ 08:23:52
Postat av: Anna

Tack tack tack Angelica det var verkligen jättesnällt att du tänkte på oss med kläderna, men jag har precis fått två gigantiska kassar med barnkläder i 80/86 av två jobbarkompisar.

2010-10-28 @ 11:33:22
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu