Mitt hjärtegull

Det vackraste jag vet är när du skrattar och ler.
Det härligaste jag kan känna är dina underbara kramar runt min hals.
Det mysigaste ljud som kan höras är din fina röst när du ropar mitt namn.





Och det roligaste att se på är när du övar på dina färdigheter som barn...
springa
hoppa
krypa
klättra
dansa
stå på tå
rulla
snurra





Tänk vilka roliga saker som de gör när de är små. Ibland är det svårt att hänga med i utvecklingen! Snart står jag väl helt gråhårig och skrynklig, undrandes vart den här barntiden tog vägen....  
Kommer jag undra om jag tog till vara på den tiden på bästaste sätt? Kommer jag ångra något jag gjorde i min uppfostran? Kommer jag vara stolt över den människa som hon blivit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu