Spegel Spegel på väggen där...

...säg mig vem som vackrast i världen är.




Aimee försöker fjäska för vår spegel genom att ge den en puss. Jag tror det funkar  ♥



Lillegrisen är så hostig och snorig. Andra gången som hon är sjuk på så kort tid, inte van med detta och hoppas på att hon blir frisk snart. Själv har jag också blivit smittad och är därför hemma idag.
Som tur är, så är hon jävligt mycket mer pigg än mig. Blir dock ganska mycket tårar och gråt till kvällen, men det gör inget när hon under dagen busar och leker för fullt i sitt rum.

Nu vankas det lite mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu