Tlött i ögat

Nu ska det bäddas rent i sängen och sen krypas ner dääääär! Skapligt trött, men mer än väl nöjd med dagens bakning. Två stycken tårtor står i kylen i väntan på att täckas och dekoreras imorgonbitti.


Efter att ha hämtat hem grisen från förskolan, busade vi hela vägen hem. Dottra min är så kittlig på kinderna/under hakan att hon skrattar så hon kiknar när man kittlar henne just där, vilket är så himla kul att höra! Det är nämligen relativt svårt att få min dotter att verkligen skratta så man hör det. Första gången vi fick ett riktigt skratt tror jag hon var närmare ett halvår. :)



Den mest sämst tänkbara bilden på grisen ang skratt kanske.... Men så här ledsen kan hon se ut iaf. Mitt hjärtegull!!





NU SNÖAR DET UTANFÖR MITT FÖNSTER! WTF?????!?!!!

Inte kul.
Inte kul alls.


God natt.
Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor

det gör ont i hjärtat och mina ögon tåras när jag ser på henne <3<3<3

2010-10-22 @ 07:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu