Vem fan?

Vem fan spontanköper en micro när de bara ska köpa lite toapapper och blöjor?? - Jo vi... Känner mig urusel med mina pengar när detta sker. Visserligen så behöver vi en ny micro då våran inte är 100% kanske(och så är den skitful och så kan vi ge den gamla till svågerR som ska flytta hemifrån i helgen) Men endå! Puckon...

Extrapris borde förbjudas ibland ;)






Annars då?
Lämnade ungen på förskolan förut, hon verkade varken lycklig över att hamna där eller att jag gick... Lite som om hon inte brydde sig. Tror att hon var trött.
Det är gymnastik idag! ååå Önskar jag kund få smygtitta på dom små när de springer omkring, se hur min dotter får hoppa från plint. Kan tänka mig hur lycklig hon är då!


Imorgon är det fullpackat schema att jag bli trött bara av att tänka på't. Själv åker jag till jobbet innan sju.
Jocke och Aimee stannar hemma fram till halv tio då det är dags för tandhygienisten hos bvc innan förskolan för A och plugg för J.
Jag hämtar grisen runt tre, direkt efter jobbet och sen ska vi möta upp lite morsor och deras ungar i lekparken för mys och bus.
Sen är det en snabb middag innan det är dags för svärmor att komma och vara barnvakt ett par timmar medans vi föräldrar drar på vårt första föräldramöte! ojojoj :)






Igår var det exakt ett år sedan Aimee döptes. ETT ÅR! galet. Kan liksom inte förstå hur fort tiden bara rullar på... veckor kommer och veckor går. Snart är det jul igen. Först fyller jag år. Och sen ska ett nytt år börja. 2011. 

 
Kommentarer
Postat av: svärmor

så är det och det är ju tur att det "bara" var en micro...det kunde ju ha varit värre, godis, chips eller nå´t sån´t. kram :)

2010-10-05 @ 13:51:16
Postat av: anette

jag tycker att ni är värda en ny micro.....

man måste ju ha en .

2010-10-06 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu