2timmar övertid och 112samtal

Idag är jag så trött!!!
Det blev lite knas på jobbet inatt så det blev två timmar mer än vad jag var uppsatt på. Jag som inte hade någonting med mig att äta mådde skapligt illa sista timmen. När vi väl var klara och jag satt på cykeln hem, kom jag bara halvvägs... kände att jobbmobilen låg i min ficka! crap! Bara att vända om.

Väl på väg hem igen, kommer jag bara till gångtunneln mellan hejdegården och Braskens Bro. Därunder ligger en man på marken med sin cykel och reklamkärra på marken. Får panik och hoppar ju självklart av sykeln och frågar hur han mår. Vad som hänt.
Han säger bara "I'm okey. I'm okey".
Sen reser han sig upp vingligt, tar tag i sin kärra och börjar gå mot betongväggen i tunneln. Sen går han bara rakt in iden och far bakåt och slår i huvudet i marken!!!! Så jävla packad han måste varit.
Ringe efter ambulans och polis. Och när jag pratar med larmcentralen så reser han sig upp och ramlar ett par gånger till innan han bestämmer sig för att gå in i hejdegården.... Jag var ju skitnervös att han skulle göra nåt mot mig eller så, så jag fick tillåtelse av kvinnan i telefon att cykla hem efter att jag gett dom ett signalement.

Jag skulle slutat jobba 00.30 och kommit hem senast 01.00. Jag var hemma 03.30!!! :/
Kommentarer
Postat av: svärmor

Lilla gumman, en sådan upplevelse vill man ju inte ens vara med om på ljusa dan....hoppas att du kunde sova och att du är okey nu, kramkram

2010-09-06 @ 12:44:45
Postat av: Anna R

Stackars! Men en god insats gjorde du allt. De tycker jag var bra. Blev så himla glad av ditt mess på fejjan, får boka upp en tid snart:) Är du tillgänglig på fredag så planerar jag lite fördelsedagsfirande på kvällen. Har hört efter om lite folk kan då, men vi får se angående uppslutningen. Vi har nämligen seriepremiär på söndagen vilket dödar alla planer på lördagsfest....lite synd faktiskt. Kram på dig vännen!

2010-09-06 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu