Gått för långt?

Lever inte vi i ett demokratiskt land? Alltså ett land där alla har rätt till en åsikt?

För om det är så, är det inte okej att tycka vad man tycker då? Jag tänkte på SD. Ingen har väl undgått div grupper på facebook där folket uppmanas att posta tillbaka deras valsedlar....
Jag förstår inte hur det fungerar.

Tycker du inte som SD? Håller du inte med SD?
Ja, men rösta inte på dom då. Svårare än så är det ju inte. Och om du VERKLIGEN INTE vill att de ska få uppmärksamhet eller liknande, sluta engagera dig i att försöka ta bort deras rättighet att ha en åsikt. Du ger föda till elden.... Jag tror att ju mer uppmärksamhet dom får - desto större risk finns det att dom får många röster.




Jag må inte hålla med dig i din åsikt, men jag skulle slåss för din rättighet att ha den!




Jag håller inte med SD, jag tänker inte rösta på SD, jag tycker vissa av deras åsikter är rentutav äckliga. Men det är fortfarande varje människas rättighet att få ha en åsikt.
Likaså att M får tycka sin åsikt, och FP får ha sin....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu