gnälliga mig

Ungen har börjat vakna om nätterna och min käre sambo har tagit in henne i vårt sovrum = ingen sömn alls nästan. Hon är som en virvelvind på highspeed i sängen, ligger liksom aldrig stil och har en konstigt förmåga att slåss och sparkas i sömnen.....


Igår kände jag mig frisk igen så idag skulle jag göra en massa nytta här hemma innan jag hämtar fisen, längar henne hos sin farmor och sen åker till jobbet. Nu känner jag inte för nåt då jag bara hostar och harklar mig pga onda halsen.
*gnäll gnäll gnäll* 


Nu ska jag rycka upp mig! Solen skiner ju och jag har massor av kul att syssla med :)
Kommentarer
Postat av: Anna

Usch inte kul med vaket barn nattetid, vi har lite liknande problem här hemma, dock har vi ju kvar spjälisen i vårat sovrum och än så länge vinner vi kampen om att hon är kvar i den. Be till gudarna om sovande barn=glada föräldrar!

2010-09-09 @ 22:08:57
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu