Mamma... Mamma!!

Härromveckan sprang vi omkring hela familjen som tokar i bus och jagamig-leken. Något som är väldigt vanligt egentligen, men så slutade med att jag och älsklingen gömde oss i sovrummet och Aimee missade det. Så hon ställer sig vid dörrkarmen mellan vardagsrum och hall i mindre förtvivlan....

Och så börjar hon:
"mamma...   maaammaa... mamma?? MAMMA!!!"

Man kan inte ana den kärleken och den värmen som man känner genom hela kroppen, i hjärtat när man hör sitt barn ropa på en. ♥ Jag blir så känslosam att jag måste krama om henne hårt! Något som grisen inte uppskattar alla gånger, men denna gång tyckte hon nog det var okej eftersom att hon hade "tappat bort mig".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu