Nya kläder till Grisen


Detta köpte vi till Aimee idag. Det är en sån underbar känsla att kunna gå ut och köpa kläder åt min dotter, utan att behöva kolla sig blind på röda prislappar och inte känna skuld mot matkontot. Jag är så jävla lyckligt lottad att ha ett jobb och en bra inkomst. Och det värderar jag högt.

Den blå och grå tröjan är köpta på Åhléns och resten på Lindex.



Dessa käder däremot, är presenter från världens bästaste mormor&morfar! TACK TACK TACK!!
Vi hade ju en härlig dag på stan i tisdags och dom älskar ju att skämma bort sitt barnbarns barn. Därför fick hon även en lastbil och monstertruck efter allt "brrum brrum"-tjat.

Velourbyxor och randiga tröjan(byxorna till tröjan har hon på sig i nedersta bilden) är från Lindex. Resten är från H&M.





Detta är vad jag kallar kläder för ett barn! :) Jag tycker om när barn har färger på sig, lekvänliga och glada.

Kommentarer
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Vilka fina kläder. Måste vara skoj att shoppa till barn. Längtar till min lilla fis kommer :)

2010-09-19 @ 15:35:03
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu