Pampers Active Fit

Det är fortfarande en mindre kamp att få sätta på en blöja på Aimee, som inte är up and go. Men hon slutar gråta fortare nu än tidigare, så jag tror att det bara är en vanesak för henne.
Det blir alltså inga bestående men för min lilla tjej, ni behöver inte oroa er!!



Att den absorberar bra eller rättare sagt, bättre än andra blöjor är ingen underdrift! Löjligt bra, speciellt på natten. Och den ger inte min dotter en blöt rumpa då heller = extra plus.
Känns bra att ha hittat en sån blöja, för den kan jag tänka mig att ha på grisen just över natten för att hon ska slippa ligga med blöt stjärt.


Det är lite tråkigt att blöjan har samma färg bak och fram, då jag gärna vill ha klart och tydligt vad som är bak och fram! Jag är trött småbarnsmorsa som inte riktigt ha lust att vara tvungen att veckla ut hela blöjan och noga kolla vart kartborren sitter så ungen får blöjan på sig rätt..... :/
Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

haha, jag har haft dom till Thea o jag tyckte att dom var superbra. Det ända jag störde mig på var att det är lite tråkigt motiv på.

Nej några allvarliga men får hon nog inte. säg något barn som vill ligga o byta blöja. :)

2010-09-26 @ 22:10:35
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Postat av: Anna

Det enda minuset med pampers som jag känner, är precis som du säger, att det är lite svårt att se fram o bak(man är ju fan inte pigg alltid haha)

2010-09-27 @ 08:53:41
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ha ha vad roligt att se vad olika alla barn. Melle ser ut som en gammal alkis med blöjan helt åt hellskotta på rumpan. Man ser lite butcrack men det är bara trevligt =D

Kul att läsa att ni gjort lite framsteg med blöjbytena, det lilla är det stora ibland!



2010-09-27 @ 09:53:13
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det är verkligen kul att se hur olika barn är! Och hur olika man tycke om blöjor, även om det är ett av de få ämnena jag inte hamnat i en hetsk diskussion om ;) MEN vi kommer nog inte köpa dessa blöjor, utan kommer fotsätta på våra Libero Up and Go i framtiden.

Men känner mig glad över att få ha testat dessa blöjor gratis.

2010-09-29 @ 13:23:46
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu