Pampers - Active Fit

Jag är, som jag många gånger tidigare sagt, en buzzador (om du också vill bli det så nämn gärna mitt namn vid registrering så hjälper du mig att få lite poäng). Och nu har jag fått komma med en ny kampanj! Testa blöjor från Pampers. Borde ju vara en dröm för de flesta småbarnsföräldrar ;) Jag kna väl säga att jag känner mer att det kommer bli omständigt just nu, eftersom att vi är så vana med Up and Go-blöjor.... Aimee är inte den gladaste ungen när vi lägger ner henne.




Men innan vi känner oss nedslagna, så ska vi ju självfallt testa dom! Hoppas på att dom är bra.

Vad tror ni? Har ni redan testat dom kanske?










UPDATE:
Blöjan går sätta på när ungen står upp, men det är under hög protest och skrik... om hon fortsätter få sån panik och gråta hysteriskt varje gång vi testar denna blöja, då kommer jag ge upp ganska fort. Kan tyvärr inte ge någon kritik på hur den absorberar då det var min svärmor som fick ta av blöjan när jag var på jobbet ;)

Mer info och kritik kommer senare....

Kommentarer
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Jag gillar inte pampers själv, men nog bortskämd med Up&go. (på de barn jag bytt på och kommer själv ha libero) Men man ska ju ge allt en chans så berätta gärna vad du tycker! :)

2010-09-23 @ 16:57:24
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Alfva

Vi har testat några få och blivit positivt överraskade faktiskt!

De senaste gångerna vi testat Pampers annars har det varit läckage, blöjor som inte håller passformen osv, men dessa verkade faktist bra!



Och vi har också up&go blöjor i vanliga fall, tycte att även dessa gick rätt bra att ta på stående!

2010-09-23 @ 18:16:57
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Petra

Jag fick hem nån test med dom och dom funkade verkligen inte på Charlie tyvärr..

2010-09-23 @ 19:22:22
Postat av: Anna

Love, love Pampers(hittills har vi bara kört det) testade Libero, gillade INTE.

2010-09-23 @ 22:10:03
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Lisa

Tack för dom fina orden. Men du vet hur det är, alltid finns det någon som ska hävda att man gör "fel"=)

Pröva och sjung Imse vimse spindel, funkar på Melle. Han vill verkligen inte ligga still när man byter blöja. Och om det inte funkar med sången är det tyvärr lite armstyrka som behövs från mitt håll.

Kram!

2010-09-24 @ 08:20:31
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Hella

Jag gillar inte alls pampers faktiskt, så fort barnen böjer sej eller springer omkring hänger blöjan under rumpan sitter ju inte uppe alls.Sen tycker jag de känns kissiga mycke fortare än libro. Jag gillar inte pampers vi kör libro. Det gillar vi :)

2010-09-24 @ 09:38:20
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Bella

Också fått blöjorna, men inte hämtat dom än.. hoppas verkligen det funkar att sätta på stående. Här är det en kamp vid blöjbyte (om han bajsat alltså)

Är van med Easy Up. Gillar Pampers iaf. Får se om man vågar testa även på natten..

2010-09-25 @ 21:56:32
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu