Snart jobbet!

Om 1,5h ska jag börja jobba! Herremingud vad det känns konstigt... men bara att vänja sig. Varje söndag ska det jobbas frånochmedNU! Och sen verkar det som om jag får lite mer än 65% då det blivit lite fel med ankomst av tågen om kvällarna. Jag ska nämligen sluta ca 20min innan sista tåget kommer in - vilket inte går för sig för då blir det ju inte städat.
Gött med lite mer pengar i månaden! tihihi



Imorgon är det bara två månader kvar till min födelsedag. YEY Halvvägstillfemtio aka 25år ung/gammal!
Jag känner bara förväntan inför det. Har ingen ångest eller åldersnoja faktiskt.
Kan ju bero på att jag gärna blir lite äldre nu när jag skaffat barn och allt ;) Då gör det inget att inte vara oansvarig naiv 22åring längre ;)


Innan jobbet ska jag krypa upp den tryggaste famn jag har. Min man. Min älskades varma famn, den som stöttar och tar hand om mig i alla väder och vindar!
Kommentarer
Postat av: svärmor

Ha en skön söndagnatt på jobbet....och du har väl skrivit önskelistan färdigt?? ses på torsdag om inte förr <3

2010-09-05 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu