tänk om...

...man visste, vad man vet idag, igår. Alltså.... Tänk om man kunde se in i framtiden för att se hur det kommer bli, för att på så vis slippa lägga energi på vissa saker idag.

...folk bara kunde vara ärliga rakt av, sluta hymla, säga vad dom tycker och stå för det.

...jag kunde slita mig från datorn tidigare varje kväll så jag sen kunde komma isäng tidigare och på så vis få lite mer sömn varje natt.

...livet bara kunde vara lite lättare, lite mindre stressigt och lite mindre ansvarslöst ibland.

Tänk om man kunde sluta tänka, "tänk om". 
;)




Idag har jag stått hela dagen på Folkets Park. Kändes underbart och kalaskul! Jag trivdes som fisken i vattnet, speciellt när mina bakverk blir så uppskattade som de blivit idag. Nu ska jag försöka slappna av och sova gott. Tror inte riktigt jag fattat att dagen nu är över.
Synd bara att det inte var så många som ville delta och visa sitt engagemang av mina nära och kära. MEN till er som kom, hörde av er och liknande - LOVE YOU! TACK ♥
Kommentarer
Postat av: svärmor

det var jättekul att se dig simma =D kram kram

2010-09-03 @ 08:23:57
Postat av: Catarina

Åh, jag hade gärna kikat förbi. Satt i bilen på väg från en kund och körde förbi folkets park. Tänkte för en stund att jag skulle svänga ner och ta mig en kik. Men jag insåg snabbt att jag inte skulle hinna när jag såg hur mycket folk det var där =)



Men jag tänkte på dig iallafall. Hoppas det var lyckat och du lockat till dig en massa kunder nu.

2010-09-03 @ 14:10:11
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Gud va jag önskar att jag hade klkat från tandläkarn och gått till dig istället! Är jätteledsen för att jag missade, men du vet ju att du har mitt fulla stöd i alla fall! <3

Btw. Tog faktiskt åt mig lite av kärlekshälsningen där! :)

2010-09-03 @ 21:12:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu