Äter för två

Inatt när jag kom hem från jobbet skrev jag i min status; "unnar sig varm choklad och ostbågar så här efter jobbet. Det får man göra när man äter för två."
Imorse blev jag uppringd av en galen kompis från Skellefteå som undrade om jag var gravid och framför allt varför jag inte sagt nåt.

Förlåt.
Men...


APRIL APRIL!!!
MOAHAHAahahhaaAHAHAHAH

Fan vad kul jag haft åt det. Många har ju listat ut redan, men jag har även skrivit ut det. :) Vill ju inte ge vissa svärföräldrar hjärtinfarkter eller liknande ;)
Så nej, jag är inte gravid. Men jag hade kunnat vara!


Aimee har börjat bära omkring på denna nalle hemma. Och sover med den... blir ju lite trångt, men nu rullar hon iaf inte runt så mycket i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu