Försening....

Sitter här på jobbet och är så trött att ögonen snart ploppar ut. Mitt sista tåg ska komma 00.15, MEEEEEN det är tydligen någon på spåret mellan Norrköping och Linköping = Förseningar. Allt står still och mitt tåg har inte ens lämnat Norrköping ännu. "Beräknas ankomma 01.00" 
Kul. Not.


Men så är det med mitt jobb. Det går liksom inte riktigt att räkna med vissa saker ;) Hoppas bara att det inte är något allvarligt som hänt eller så. Värsta jag vet. När man hör om de värre olyckorna. Då skämms man ju över att man klagar på förseningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu