Fortfarande påsk?

Idag är det AnnandagPåsk... fortfarande ledigt!! Blir nästan förslappad. Ska dock jobba inatt, så HELT ledig är jag ju inte.

Jocke ska sitta hemma o plugga inför veckans tentor och jag ska försöka roa grisen. Får nog allt bli att gå ut i det fina vädret inom kort! Härliga sol och värme! Som jag längtat!! (Ändå kan jag lyckas med bedriften att sitta inne en hel dag utan att ta tillvara på detta fina väder.)
Jag är ingen utomhustjej. Har aldrig varit det heller. Vet inte varför. Kanske har med uppväxt att göra, eller mig själv som person. Denna sommar ska jag blir bättre! Har förbövelen fått barn - och tydligen mår de bättre av att vara ute då och då ;)


Puss o hej!















::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Barfota utan strumpor och skor, ska jag vandra med dig....
Eller ramla ;)


(nej, hon slog sig inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu