MÖHIPPA

I fredags hade jag ju tagit ledigt från mitt nattpass, för igårmorse skulle jag gå upp kl.06.00! Varför? JO FÖR DET VAR HÖG TID FÖR FIAS MÖHIPPA!!! Så kl. 08.00 var vi i Tallboda och väckte upp hela familjen som låg o sov :D


Champagnefrukost fick hon, sen bar det av till studio för att spela in två låtar. Det gick ju över förväntat och efter ett par timmar blev hon varm i kläderna, byggde upp sitt självförtroende och gav oss vänner gåshund och tårar i ögonen. ♥
Vi som var med och firade Fias dag, bestämde oss i sista sekund att på en tagning spela in en låt till henne också eftersom att vi hade tid över. Så det fick bli We are all the winner. Fast vi sjöng; "Sofia is the winner, Sofia is the best." :)
Att få vara där var hur kul som helst! Att stå i en riktig studio! Lite läskigt inne där man spelar in dock, där det är ljudisolerat för det är som om man har lock för öronen... haha Och han som tog hand om oss(tror han hette Petter) under dagen var grymt duktig och proffissionell.


När vi var klara i studion väntade pengainsamling för Fias del. OCH så gjorde vi som tog promenaden, en liten avstickare och pimpade upp thebridetobe med en nakendräkt. Hennes outfit väckte nog både skratt och anstöt! Men fan vad kul det var att se vår vän hoppa på folk längs med stångån och på stan för att få en krona eller två eller varför inte en femhundralapp i sin Törsta Hjälpen-burk! ;)
På salladsbaren i Filbytergallerian köpte vi med oss mat och hade sedan lite lugn stund med mat och tårta innan kvällens bravader väntade. Tack till Emelies mamma som lät oss låna hennes lokal!


Här tog mitt roliga slut dock! Åkte hem för att få mig lite sömn innan kvällens bowling och nattjobb, men blev bara sämre och sämre... :( Kunde inte vara med på bowlingen, men släpade mig till jobbet och pinades i några timmar.
Idag fick jag sova ut ordentligt och mår bättre.


TACK tjejer för en underbar och rolig dag! Och TACK Sofia för att vi fick ha möhippa för dig :)
Kommentarer
Postat av: sofia

Tack sj gumman, vilken möhippa det blev, helt perfekt.. vilken dag.. vilka saker ni hittade.. en bättre möhippa kan man nog inte ha.. vilka vänner ja har.. tack snälla för att DU ville dela detta med mig..



Kramar

2011-04-17 @ 22:12:25
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu