Idag är ingen vanlig dag.

Jag hörde radion lite svagt i bakgrunden samtidigt som klockan i köket lät som bombnedslag vid varje tickande sekund.... men hellre det än att bara få höra mina hulkningar och gråt.

Nej, idag är ingen vanlig dag. Idag är en jävlansförbannad fittskitdag! Ursäkta språket, men idag är en såndär dag som man bara önskar att man kunde fått hoppa över.


Det värsta med såna här dagar(när man dessutom har PMSochägglossning) är att jag blir så jävla handlingsförlamad, orkar ingenting, gråter för ingenting och jag blir så fruktansvärt klantig! GAAAAH!

Är jag ensam om att ha dessa skitdagar? ;)
...........................................................................................................................................................



Det enda braiga med denna dag är att jag har tagit ledigt från jobbet ikväll och att min älskade dotter hade plockat med sig en kotte hem till mig på väg hem från förskolan. ♥

Och att hon nu i denna stund hämtat en rulle toapapper för att torka dockan i rumpan med, "gockan bajsa"! haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu