Klassfest snart

Idag började dagen med sovmorgon(TACK älskling!) och sen har det gått i rasande fart!! Aimee blev upphämtad av sin farmor, jocke har städat hela lägenheten och jag har bakat som en tok. Hälften har gått emot mig tyvärr, men jag har inte ens orkat bli arg. Det finns liksom ingen tid att spilla en dag som denna.

Om två timmar kommer folket och jag är redo för lite reunion med högstadiet. Imorgon är det kalas :)
Hoppas er helg blir lika rolig som min!!!

OCH KRAMAR TILL JENNY OCH ANETTE SOM GAV MIG RIKTIGT FINA OCH PEPPANDE KOMMENTARER IGÅR! Det värmer ska ni veta! Fan vad fina bloggläsare jag har! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu