Seg



Idag är jag trött. Jobbade igår 20.30-01.30 och började jobba idag igen 12.30-17.30. Mellan arbetspassen ska jag ju också ta mig hem, äta, sova, gå upp, åka till jobbet.... Blev inte jättemånga timmar sömn om vi säger så.

Kom hem, åt middag och bytte om på grisen. Sen kom finaste Anna hit för lite mys och fika. Grisen fick välling och somnade på två röda, så hade vi vuxna lite skitsnack och kaffe i vardagsrummet. :)
Sen kom älsklingen hem från träningen och Anna åkte hemåt. Nu har vi kollat på BigBrother och ätit lite kvällsmackor med varm choklad.

Nu väntar sängen så jag är någonlunda pigg imorgon på jobbet! Hoppas ni haft en bra onsdag. För det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu