Tänk vad ett par bilder kan göra

Jag har aldrig varit jätteintresserad av att flytta till hus o allt det där. Men när jag hälsar på hos min vän Jessika kan jag alltid tänka mig att flytta in i hennes hus ;) Bara för att hon är så jävligt grymt duktig på inredning och har en fantastisk känsla för stil! (säg inget, men kommer fan anlita henne senare i livet! haha)

Hur som helst...
Ikväll har jag hittat mitt drömhus. Det är nära Aimees förskola, lagom stor trädgård, jättebrapris, extremt cool och snygg inredning på golv, väggar och planlösning. Det är så fint på både ut- och insidan! JAG VILL BO DÄR!!!
Men med en inkomst och en csnlåntagare, så har vi liksom ingen chans på jorden att få lån och kunna köpa oss vårt drömhus. MEN vi försöker se positivt på det hela och tänka på att vi hittat ett härligt område med fina hus till relativt bra priser :) Kanske ser de inte likadana ut innuti, men det är en bit på vägen.


Någon gång i framtiden kanske.....

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag är också sugen på hus. När man väl kommit in i det träsket är man fast.

2011-04-27 @ 15:32:10
URL: http://snickeri-nykoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu