Torka...

I hjärnan finns så mycket som vill komma ut. Även i hjärtat mitt. Jag har helt plötsligt fått tunghäfta i fingrarna och kan inte ens få ner vad vi gjort under våra dagar, än mindre några härliga diskussionsinlägg. Ska jobba hårdare på att försöka få ner några ord!



Så här fint låg Aimee och sov middag förut idag. Då vill jag bara klättra ner i spjälsängen och sova med henne.


PREMIÄR!!!!! Vårskorna fick självklart komma fram idag. Barfota i tygskor is the shit! Speciellt med fotsvett ;)


Igår var vi ute på promenad, Aimee börjar tröttna på att sitta i vagnen och ska köra den själv. "den e min!" skriker hon...


Efter promenaden igår var vi o hälsade i min morfars butik. Där kan man prova roliga hattar!

Kommentarer
Postat av: Klart man ska ha jobb!

Vilken söt liten prick!

2011-04-20 @ 04:05:16
URL: http://klartmanskahajobb.blogg.se/
Postat av: Anna

Megafina skor! Var har du köpit dom? Hahaha svingött med barfotaiskorsvett går ju inte att ha dom i hallen sen stinker ju apa;)

2011-04-20 @ 16:12:22
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

ANNA Jag har köpt skorna på Skopunkten! Jag är en såndär snål jävel som inte vill lägga en massa pengar på något som jag ska ha mina fötter i och vara ute och gå med. Lägga tusen spänn på något som jag riskerar att gå i hundbajs med, slippa kaffe på, gå i sandlådan med eller liknande... nothanks! ;)

2011-04-20 @ 23:44:27
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu