Grisen blev sjuk...

Idag har jag hämtat hem grisen från förskolan. Andra dagen efter semestern! Känns ju underbart.... not. Men jag hoppas på att det "bara" är tänder på gång. Vi ska in o kolla till henne nu innan det är dags för sängen.



-------------------------------
Annars då.
Jag har börjat på Round 2 i viktnedgång. Får se vart det leder ;) Sist gick jag ner 10kg, denna gång har jag inga förhoppningar på siffror då jag inte ens äger en våg och för att siffror spelar ingen roll. Det är mitt välmående jag är ute efter.


-------------------------------
Sen har jag idag vunnit ett presentkort på 600:- hos www.e-leksaker.se :)
Har redan spanat ut lite nytt till Aimee - ganska komiskt att den vinsten kom strax efter mitt senaste inlägg om leksaker. haha
Och jodå, det kommer ett litet tillägg på den imorgon.


-------------------------------
OOOOOCH så finns numer min tårta med på lite foton hos Karin Froom! En SNEAK PEAK.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu