Helgen


Har fått ett härligt doftljus från min svärmor så det doftar lite härligt av vanilj i vardagsrummet :)


Min nya telefon.... Sist i världen med en IPhone kanske, så vi får se hur detta ska gå! haha


På Cervera var det kanonpris på stekpanna av Jamie Oliver. Vi slog till då dom vi har är repiga och skitdåliga. I love it!!
 

Idag gjorde vi pizzabullar. Härliga söndag!


Min dotter har ett ansikte med miljoner olika uttryck. Och att se ledsen ut av ingen anledning är en av dom! Sötnosen min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ha varit en kanondag....och du är inte sist...jag har ingen =D

2011-08-29 @ 14:22:39
Postat av: anette

samma här, jag har ingen iphone...

Klarar mig bra med min lilla rosa ericsson....

2011-08-30 @ 09:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu