morgonmys

Inatt gick jag upp och hämtade in grisen till vårt sovrum, då jag hörde att hon gnällde lite till och från... vi har väl inte sovit sådär superbra inatt. Men det var mysigt att vakna upp med henne. Tog in datorn och så kollade vi på Lejonkungen :)

Till frukost fick jag i henne lite havregrynsgröt med banan och mjölk. Får se vad jag får i henne till lunch. Är jobbigt att inte få henne o äta, när vi är vana med att hon äter massor! Men så är det när man är sjuker.... Vi myser och kollar på barnprogram idag. Vore ju härligt att komma ut, men är mitt barn sjukt så stannar jag hemma.




Aimee har börjat tycka det är kul att sitta i sin gigantiska muffinsform :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu