Nya bh:s

Under de senaste åren har mina bröst växt något kopiöst, samt även minskat lite iochmed avslut av amning och viktminskning. Härromdagen var jag på stan och passade på att testa bh hos Lindex(som jag inte kunnat göra på flera år pga för stora bröst!)... Och jag hittade två stycken. En vanlig svart, enkel med bygel och stabil kupa(har jag inte haft sen graviditeten) och även en SPORTBH! OMG!

Har ju sojm tidigare sagt, problem med just mina jättepattar så tänkte delge er lite storlekar ;) Sportbh - 80E och Bygelbh - 85DD(Borde ha 75-80 här, men då blev kupan för liten och det fanns ingen större kupa).
Lite skillnad från direkt efter amnin när jag dessutom vägde 20kg för mycket - 85DDD.


Ska idag arbeta med nya min sportbh för första gången. Hoppas det kommer kännas bra! Annars så får vi se vad dagen kommer ha att erbjuda.
Kommentarer
Postat av: svärmor

=D

2011-08-21 @ 20:07:46
Postat av: Madde

Åh vad härligt! Gläds med dig då BH-inköp även för mig innebär ångest. Jag har 70E/F, helt oproportionelig mao. Jag kan därför inte köpa BHar hos kedjorna förutom hos Twilfit. Dom är visserligen dyra (ca 500 kr) men jag rekommenderar det ändå, för dom håller! Och går man på rean är det ofta halva priset. Kanske gick du dit redan under din graviditet men annars rekommenderar jag verkligen butiken på gågatan (om den finns kvar). Jättebra personal som får en att känna sig normal trots att tårarna kommer för att man ser ut som ett miffo...



Kram

2011-08-22 @ 10:13:36
Postat av: Angelica

Madde Jag har köpt bh:s på Twilfit tidigare! :) Dom har fantastisk personal som är hjälpsamma och förstår(även om man står och gråter... som jag gjort)

Den bh:n jag nu köpt på Lindex är inte superbra har jag märkt efter två dagars användning. Mina bröst är för hängiga egentligen, men jag är så jävla trött på tantbh, utan fast kupa och med en massa ful spets. Vill få upp mina pattar och inte ha dom i knät mera... haha

2011-08-22 @ 14:10:56
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet precis vad du menar, jag har börjat handla en del på Change (vet inte om det finns i Lkpg). Dom har en massa som visserligen inte sitter superbra men som är roliga och färgglada :) Tyckte det var dags att göra något när jag insåg att jag hade samma modell som svärmor...

2011-08-22 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu