Studiedag

Imorgon har Aimee studiedag = vi är lediga båda två. Någon som också är ledig och vill ses på stan kanske? :) Idag är hon dock på förskolan för jag har MASSOR att baka inför helgens bröllop! hihi Ser mycket fram emot denna helg då den är fullspäckad med massor av kul, samt mycket jobb. På båda jobben!


Får se när jag stupar ;)
Nej då! Jag vet att jag lever och vet vad jag klarar. Gäller bara att lägga upp en bra planering. Och ta en rast för att fara till tandläkaren... ojojoj Dont looking forward to it. Men snart är det över och jag kommer ha ett hål mindre i käften. Kan ju alltid hoppas på att det förbättrar mina fula ord. haha






Bjuder så länge på denna tårta som skickades iväg i tisdags.
Choklad & polkagris
+
Vit choklad och jordgubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu