Jag är ju fantastisk!

Upp och göra frukost till grisen. Packa väska och klä på oss. På med regnkläder(det var ju blött ute!! haha) och cykla bort till förskolan.


Sen cykla till jobbet och inta frukost där. JobbaJobbaJobba. Cykla till förskolan och hämta grisen. Cykla hem. Tvätta, diska, laga mat och kolla på Lejonkungen. Krama om och pussa på sambo som kommer hem från jobbet. Äta middag och mysa. Sätta blommor i vas med vatten. Hänga tvätt. Busa med grisen och ballongerna.
 

Säga hejdå till sambon som ska spela fotbollsmatch. Mysa med grisen och kolla på Ronja. Dricka kaffe. Vika tvätt. Kolla på Allsång på Skansen. Sen får vi se vad kvällen bjuder på förutom mys med min bästaste man ♥








Just det.... Höll på att glömma bort.....och så har jag blivit intervjuad idag av min arbetsledare.
!!!!!!!!Från och med den 1 September så är jag GRUPPCHEF hos Sodexo Trafik Spår i Linköping!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!Från och med den 1 September så är jag GRUPPCHEF hos Sodexo Trafik Spår i Linköping!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!Från och med den 1 September så är jag GRUPPCHEF hos Sodexo Trafik Spår i Linköping!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!Från och med den 1 September så är jag GRUPPCHEF hos Sodexo Trafik Spår i Linköping!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!Från och med den 1 September så är jag GRUPPCHEF hos Sodexo Trafik Spår i Linköping!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!Från och med den 1 September så är jag GRUPPCHEF hos Sodexo Trafik Spår i Linköping!!!!!!!!!!!!


Ja, jag är lycklig. Ja, jag är lycklig. Ja, jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag. Ja, jag är lycklig hela långa veckan ut! :)
Kommentarer
Postat av: Anna R

STORT GRATTIS!! Det är du så värd!

2011-08-09 @ 20:26:21
Postat av: Martina

Ja men du är fantastisk på så många sätt ju!

Grattis Ankan, bra jobbat!!

2011-08-09 @ 21:38:05
URL: http://villaettfemtva.blogg.se/
Postat av: Elin

GRATTIS! Vad roligt! Du kommer äga på jobbet!

2011-08-09 @ 21:39:39
URL: http://koiruliini.se
Postat av: svärmor

ett jättegrattis från oss, kram kram

2011-08-10 @ 09:28:54
Postat av: anette

grattis...vad roligt för dig

2011-08-10 @ 12:47:09
Postat av: Caroline

Stort grattis till ditt nya jobb!

2011-08-10 @ 19:54:04
Postat av: Anna

Hurra grattis grattis! Usch vad otäckt när dom ringde från dagis och sa att Aimee ramlat ( kan bara försöka föreställa mig hur rädd du måste blivit!!!)

2011-08-14 @ 13:16:00
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu