Vad är min åsikt värd...

... om jag håller den för mig själv?


I N G E N T I N G



Jag andas därför lever jag.
Jag lever, men vems liv är det jag lever?

Det finns säkert många som är av en annan åsikt av mig. Och det gör mig ingenting. Tvärtom! Utan olika åsikter så kommer vi ingenvart. Men jag kan också svära på min egna kommande grav - att oavsett hur olika åsikter vi än må ha, så står jag på din sida för din rätt att ha din åsikt.
Men ha då gärna en åsikt och stå för den. Känn efter och rota djupt inom dig. Ta reda på fakta och fråga efter andras erfarenheter. Och för gudsskull - SÄG DEN!

Jag respekterar dig som medmänniska och vän, även om du inte tycker lika som jag. Jag hoppas innerligt att det är ömsesidigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu