Jockes täcke

Kvällsblogg. Ska snart släcka och sova. Eller försöka sova.... Detta kommer bli några mycket jobbiga nätter känner jag på mig.
Hur mycket kan man sakna någon när den inte ens varit borta nåt? Å ena sidan känner jag att jag måste skärpa till mig, han ska ju bara vara borta i några dagar. Å andra sidan känner jag att jag måste tillåta mig själv att känna såhär.


Det visar ju bara att jag älskar min man och vill ha honom vid min sida :)
Samtidigt så är det ju liite skönt kvällstid att få vara "ifred" då man som småbarnsförälder sällan är själva, var för sig(utan fika med vänner, jobbfest eller träning). Ska ta till vara på dessa dagar med AngelicaAimeeMys OCH kvällar i egentid-anda!

God natt finingar därute!
Jag hoppas ni håller er partner nära inatt och tänker på dom som saknar sin andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu