Lördagen

Igår stressades jag nästan ihjäl. Två gånger!! Haha
Dagen och kvällen spenderades hos Jessica med massor av julgodisbak, fnitter, matlagning, vin- och kaffedrickande. Och framför allt JULKLAPPSKRIG ;) jag blev nöjd, men hade gärna tagit med mig en filt hem från spelet... Fast det ville nog alla! Hahaha


Idag är jag lite sliten, men har fått mig en välbehövd energikick från vänner. Såååå skönt att åka bort en stund utan barn, för man kan då prata färdigt utan att springa efter busungen, byta blöja eller torka kladdiga fingrar. Sen uppskattar man allt torkande mer när man fått vara ifrån en stund. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu