En välbehövd afton med min käresta

Igår var en härlig dag! (trots den lilla nervositeten med tårtan) 
Det hanns med att storhandla, shoppa & äta lite på IKEA och så lite familjetid. Sen fick älsklingen lämna grisen till hennes farmor&farfar :)


Det blev middag på Olympia och sen lite drinkar på Pitschers under gårkvällen. ♥ Välbehövligt och helt klart värt varenda öre! Jag och älsklingen kommer ju annars, som så många andra småbarnsföräldrar, sällan ut bland folk. Det blir ju "ensamtid" om kvällarna när Aimee sover, men inte på samma sätt som igår när vi fick sitta och äta i lugn och ro på restaurang.



Idag är vi trötta. Men lyckliga! Fick sova ut ordentligt imorse(läs förmiddag) och jag känner mig nästan lite bortskämd ;)
Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja oj, så välbehövligt det är! Svärfar kommer hem till oss nästa lördag för att passa vårat lilla pyre. Vi ska ut och käka och det ska bli så mysigt! Och så himla kul att få göra sig fin och klä upp sig lite för varann oxå!

2011-02-13 @ 19:49:18
Postat av: Anonym

2011-02-13 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu