Vilsen

Idag är jag fan inte glad. En jävla skitdag, utan att kunna säga riktigt vad problemet är... Känner mig lite vilsen. Är lite skitsaker som spökar i skallen tror jag. :/



Men ett avsnitt av VÄNNER fick mig iaf att skratta!







Har glömt berätta en kanongrej dock!! Älsklingen har äntligen fått börja på ditt Examens arbete!! Så stolt över honom att ord inte räcker till. YOU CAN DO IT BABE! ♥
Och så som det verkar, så trivs hans handledare med honom redan. Känns tryggt och bra att veta att han har det bra.

Kommentarer
Postat av: svärmor

trött kanske efter en skön, kul och fullspäckad med jobb helg........

skönt att det klaffar för Jocke,

vi hörs nästa vecka, kramis

2011-02-15 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu