Glädje är bara förnamnet

Idag på posten kom ett litet paket....
Det känns lite konstigt att få paket från någon som man inte känner. Men när jag öppnade upp och fick se de finfina trosorna till Aimee och det underbara brevet till mig - så försvann den känslan fort! Jag blir bara så glad över att ha så fina läsare här på min blogg!


Även om dom är lite stora, och även om grisen inte riktigt vet hur man använder trosorna än ... ;) Så är jag överlycklig öve paketet! TACK ♥ Trosorna är ju underbart snygga och härligt mjukt och bra material! Dom kommer bli kanon när potträningen kommer igång på riktigt och hon vuxit liiite till. :)

Du anar inte hur mycket jag uppskattar dig Anette! Tack!! Det värmer att ha dig som läsare och kommentator här på bloggen :)






Och Anette! Det vore kul att få återgälda denna fina gest. Maila din adress!

Kommentarer
Postat av: anette

haha...nu vet jag vad jag ska säga när kunderna tvekar vid ett köp...."hon kan även ha dom på huvudet".

Gullunge

2011-01-19 @ 17:21:48
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Så underbara läsare du har :)

2011-01-21 @ 11:41:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu