Hungrig.

Jag är så hungrig att jag blir tokig! Vi ska bli bjudna på lite käk i Tannefors av snälla mormor&morfar som flyttar idag. Men det blev förskjutet och nu sitter jag här och gnäller för mig själv ;) Får dricka lite nyponsoppa och stilla hungern lite innan jag lägger på mitt ansikte så jag är redo att gå när det plingar i telefonen.


Vad gör ni en lördag som denna? Fortfarande slappa efter all ledighet? Börjar några få ångest för att gå tillbaka till jobbet??
Själv har jag ju jobbat i prinicip varje dag under denna storhelgsperiod, så jag känner ingen skillnad. Men jag kan tänka mig att min kära lilla gris är så rastlös att det kliar i kroppen. Det är liiiite mindre tålamod och sura miner denna vecka än tidigare om vi säger så. Men på tisdag, då är det förskolan som gäller igen! :)



Fisen har börjat mysa till med filt om kvällarna :) Och Daisy ligger som vanligt och vaktar på soffan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Melle tog kortet själv. Dom ska lära sig i tid ;-)

2011-01-08 @ 20:30:29
URL: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu