Vitt landskap

Inatt måste det kommit hur många centimeter snö som helst! Helt galet vitt är det utanför mina fönster och jag tappade direkt lusten att åka till jobbet ;) Får hoppas att man inte halkar på isen som ligger under snön nu bara.
Det kommer nog gå bra.

Igår kollade vi på Solsidan. HELA första säsången. Skrattade så jag tjöt nästan. Så jävla rolig serie, så roliga människor och karaktärer, men framförallt grymt bra skådisar som verkligen är rätt för rollerna som dom spelar.

Behöver jag säga att jag numer längtar till på söndag när nästa säsång börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu