♥ Your Song ♥

Den bästaste låten just nu; Your Song med Ellie Goulding 



Idag dansade vi till den här i köket, jag och min gris.
Finns ingenting som ens kommer i närheten av den kärlek jag känner för min dotter. Att veta att hon faktiskt inte bara är min dotter, utan att hon är en del av mig och mitt inre.


Just nu är hon inne i en sån härlig period med massor av kärlek att ge. Jag får alltid en puss och kram om jag ber om det :) Just nu är det bara alldeles underbart att vara mamma ♥ 



Hon reagerar inte på ord som snacks, godis, läsk och liknande för det vet hon inte vad det är. Men om hon hör ord som baka, kaka, vispa eller om hon får syn på en slickepott - då låter det "NOMI NOMI NAMNAM" här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu