Dricka kaffe

Jag är en såndär glömsk person som tillochmed glömmer bort att gå på toa... jag vet - mycket konstig människa är jag. ;)
Men det här med att dricka kaffe har varit en stor del av mitt liv sen gymnasiet. Även under graviditeten skulle jag dricka kaffe(trots att det smakade illa och jag inte var sugen...), men när Aimee kom så blev allt så knas. Jag fick liksom lära mig att antingen dricka kaffet när det precis var upphällt och bränna käften ELLER dricka det en timma efter upphällning för att jag glömde bort att dricka det när det fortfarande var varmt..... Ja ni hör. Mina I-landsproblem blir ju bara värre och värre!


Nu satte jag mig ner en stund med kaffet för att få dricka det i lugn och ro, medans det är drickbart(dock väljer grisen att detta är ett ypperligt tillfälle för att inte vilja vara någon annanstans än i mammas knä). Samtidigt som jag svarar på mail, uppdaterar bloggar, svarar på kommentarer, kollar fejjan, håller koll på ugnen, skickar sms och planerar. Fan vad livet är gött när man vet att man är ledig!


Efter lunch kommer några vänner hit med sina ungar för lite bus och fika. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu