Jag gjorde det!

Efter att bara för ett par dagar sen sagt att jag ALDRIG skulle göra det. Dels för rädsla, men även för att jag inte är så bra cyklist - skulle jag inte cykla med grisen därbak.

Men idag satte Älsklingen på barnstolen på pakethållaren och jag blev så glad av att se honom cykla med grisen därbak att jag kände mig manad att utmana mig själv. Så vi bytte på hemvägen och det gick ju som smort! Är stolt över mig själv som mamma, som människa.
Jag är verkligen inte bra cyklist, men jag blev fan bättre av att ha ungen därbak! Vinglade inte, cyklade i lugn takt och stressade inte vid väg. :)  Däremot när det kommer till regler som att hålla ut handen när man ska svänga, cykla på höger sida av vägen och allt det där, så är jag väldigt duktig på sånt!


TACK Anna för att du inspirerade mig lite genom ditt inlägg :)


Jag är lite i extas och känner mig mycket stark!
Sen jag träffade Joakim för ca 4år sen så var jag en mycket märklig människa....(det kan vi gå närmre in på en annan dag) Han har fått mig att utvecklas något enormt! Och nu när vi dessutom har vår älskade Aimee i vårt liv så känns det ibland som om det inte finns gränser för vad jag kan göra om jag bara "ger mig fan på't"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu