Long time ago



Damn! Lite snygger var man allt förut ;)

Tänk vad svårt det ibland kan vara att inte bara acceptera, men att tycka om den man är idag. Till utseende och till sinne. Jag MÅSTE ju liksom bli mognare, ändra åsikter, utvecklas och gå vidare för att kunna bli den jag är menad att vara som vuxen individ.

För visst hade det väl varit lite väl pinsamt om jag sett ut som och betett mig som jag var förr - idag?

Jag är stolt över mig själv och vart jag är idag. Jag har fortfarande framtiden vid mina fötter! Och jag har makten i mina händer att kunna forma den till så som jag vill att den ska se ut :) Jag är möjligheterna att skapa mig ett liv för mig och min lilla familj. Och jag ska ta vara på den möjligheten!

Kommentarer
Postat av: Anna R

Du är alltid snygg Angelica! Men äldre blir man, det går ju tyvärr inte att göra något åt... Fattar du att vi snart är 26?? Närmare 30 än 20... Haha!

2011-07-15 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu