jag ger dig min morgon jag ger dig min dag





I min hall finns ett väggord över ingången till vardagsrummet. Egentligen så har jag ingen superhjärtskärande fin historia bakom varför jag valde att köpa just den textraden till mitt hem, mer än att jag kände att den passade mig och min familj. Vårt liv och vår kärlek. 

Väl uppsatt kändes det mer rätt än någonsin ♥





TYVÄRR SÅ HAR JAG NUMER ÄVEN DEN NYA SLOGAN FÖR SMÖRET LÄTTA PÅ VÄGGEN!!!
Ni kanske sett tv-reklamen.... haha   
 
Tur att jag äter deras smör dock ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu