Vårdcentral

Jag väntar på att bli uppringd. Hoppas på att få komma idag. Helst innan 12 eller efter 17... Ska ju på kalas idag och det vore synd att missa på läkarbesök.
Fan att jag inte tar tag i saker direkt....
"Det går nog över av sig självt snart."
"Det är inte så farligt."


Hosta, halsont - sen 3veckor tillbaka, och numer även en tryckande huvudvärk bakom ansiktet. Hoppas dom har en dundermedicin jag kan få ;)



UPDATE:
Fick tid fort som attan. Och svar därefter också!
Långvarig och ihärdig förkylning. Lungor låter bra, andning är bra, slemhinnor i hals såg bra ut, inget i näsa... Så något dödsjuk är jag inte! (lätt att tro det som mer eller mindre hypokondriker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu