Bloggtorka?

Det händer inte så mycket här på bloggen har jag märkt... haha Men så är det ibland. Svårt att finna tiden till att blogga har jag haft denna vecka.
Har jobbat hela veckan(sitter här på jobbet nu också), men har ändå hunnit med fika med Jessica och träffat Linda för lite mys och bus!
Och igår var min lillasyster hemma hos oss nästan hela dagen för att testa sin balfrisyr som jag fått äran att göra! Damn... hon kommer vara så vacker och jag kommer få vara den första som ser henne redo att dansa bal imorgon. Som tack för denna hjälp är hon så givmild att jag började böla. Vi får hennes tjockis-tv! TACK TACK TACK! Och inte nog med det, en flaska Rosé för mig att njuta av också! SWEET ;)


Idag har jag och grisen strosat på stan och kollat på lite sommarkläder som vi inte har råd att köpa. Längtar löjligt mycket nu, till två inkomster och mindre pengaångest. Samtidigt känner jag mig så urlöjligt som gråter över materiella ting när jag alltid är mätt i magen och har en underbar familj med massor av kärlek.
Det börjar dock tära på oss lite och när Älsklingen dessutom har sina sista tentor att göra nästa vecka, så går vi varandra lite på nerverna ;) Lägg då också till en nytrotsande sötnöt till dotter. Gah! Jag är lite trött och gnällig känner jag.... men det skiiiiter jag i. Så får det vara ibland.


Nu ska jag packa städväskan och snart bege mig till en härligt skräpig dubbeldäckare som ska få bli fin efter ett besök av mig. Hoppas ni alla andra därute får en riktigt härlig fredag! Svårt att ha det annorlunda i detta sommarväder :)
Puss o hej
Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gör dig mest irriterad när du ska städa? Vad är det värsta äckelpottor till folk lämnar efter sig?

2011-06-04 @ 05:57:22
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: svärmor

skickar lite kramar.....

2011-06-04 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu