Dagen idag. Dagen före imorgon.

Ledig dag, gav tyvärr ingen sovmorgon - men vad gör det när man har Barnen i Bullerbyn på tv:n att mysa till medan regnet smattrar på fönstret? En riktigt sommarmorgon kändes det som! För vad är svensk sommar utan regn? ;)


Innan lunch drog vi ner till stan och kom inte hem förns efter sju ikväll! haha Heldag helt enkelt. Blev både lunch och middag på stan, oooooooooooch "några" shoppingpåsar. Samt en riktigt korthårig frilla på min skalle. Nöjd är bara förnamnet och jag känner hur mycket mindre jag kommer svettas om skallen i sommar. Bild kommer en annan dag.


Bilder kan ni dock få på de kläder jag fundade åt grisen på PoP(handlar bara där när det är rea) och lite stuff till kalaset på söndag från Lagerhaus.




Färgglada tillbehörtill ett kalas för ett färgglatt barn


Annars kom jag även hem med ett par vita tygskor(nedsatta från 199 till 49!!) och ett par jobbskor. Aimee fick även hon hem ett par nya dojjor, då hennes fötter vuxit en del senaste månaden(även dom på rea).... Lööööv Rea. :D Svårt att hålla fingrarna i styr, så det väntas ett paket från h&m som jag klickade hem förra veckan(nästan allt från webbshoprean).
Ja, det är mycket möjligt att det shoppats lite nu. Men det är vi värda och välbehövligt. Så det så ;)


Önskar er en sjudundrande härlig midsommarhelg! Själv kommer jag befinna mig på jobbet och i mitt kök för att baka inför kalaset.
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Love love dom prickiga strumpbyxorna:)

2011-06-25 @ 13:12:28
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu